تاریخ: 1396-  منبع: وب سایت هدهد (باز نشر): یکم جولای روز کانادا یا روز ملی کانادا است اما جشن های متفاوت است ، امسال جشن 150 سال کانادا است

که بیش از 500 میلیون دلار برای این روز باشکوه هزینه می شود 

یکم جولای روز کانادا یا روز ملی کانادا است. این روز سالگرد تصویب قانون بریتانیایی آمریکای شمالی در تاریخ اول جولای سال 

1867 است که به موجب آن قانون دو مستعمره و یک استان سابق امپراطوری بریتانیا متحد گردیدند و تشکیل کشور مستقلی بنام کانادا را دادند. با تصویب قانون بریتانیای شمال امریکا، کنفدراسیون کانادا در تاریخ یکم جولای 1867 با به صدا درآمدن ناقوس کلیسای جامع سنت جیمز در تورنتو، آتش بازی و چراغانی، گشت و گذار، نمایش های نظامی ، موسیقی و سایر تفریحات جشن گرفته شد.

این جشن در تمامی استانهای کانادا بصورت همزمان برگزار می شود اما  آنان که فاصله کمی تا پایتخت کانادا دارند (مانند ساکنین مونترال ویا تورنتو) می توانند این جشن را در کنار هزاران کانادایی در پایتخت برگزار کنند.

این روز یکی از جاذبه های توریستی کانادا می باشد، مقامات سیاسی سخنرانی های کوتاهی دارند و سپس رژه و رقص و آواز با زیباترین برنامه هایشان برای مردم شروع می شود.

حتی در این روز اجازه دیدار از کارخانجات تولید سکه و موزه تاریخ کانادا مهیا می شود و زیباترین مناطق طبیعی این کشور درمعرض دید بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت: پل اکساندرا

از بین این هزینه حدود 300 میلیون دلار برای طراحی و اجرای زیرساخت ها هزینه خواهد شد. همچنین 100 میلیون دلار برای برگزاری جشن های محلی و منطقه ای، 80 میلیون دلار برای اجرای مراسم های ویژه (مانند ورزش ها و مسابقات سنتی و قدیمی) و 20 میلیون دلار برای رویدادهای دیگر اختصاص خواهد یافت.

مردمانی که در مونترال زندگی می کنند در کمتر از دو ساعت خواهند توانست خودشان را به این مراسم برسانند و پر رونق ترین مراسم روز ملی کانادا را شاهد باشند.

امسال شهر اتاوا برنامه های ویژه ای را برای یکصد پنجاهمین سال کانادا در نظر گرفته است، برای دیدن برنامه ها اینجا را ببینید.

 

این مطلب دو سال پیش منتشر شده بود بمناسبت یکصد و پنجاهمین سالگرد روز ملی کانادا که مناسب تشخیص داده شد که دوباره بازنشر گردد

منبع این مطلب از سایت هدهد می باشد در این لینک با تغییرات جزئی که در آن داده شده است

 

درباره ما

شرکت رامون با اسم تجاری Do Ramoon Ltd شرکتی کانادایی است که طبق قوانین فدرال کانادا به ثبت رسیده است. این شرکت در راستای ارائه خدمات بین المللی از جمله اخذ پذیرش از انواع مدارس، کالج ها، دانشگاه های معتبر سراسر دنیا مخصوصا کانادا، مشاوره برای مهاجرت به کانادا، اروپا، ترکیه، اخذ ویزاهای موقت (توریستی، تحصیلی و غیره) و بورسیه های تحصیلی فعالیت دارد. 

ادمین تلگرام رامون         RamoonSupport@

 

                     

Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Please write a subject for your message.

Please let us know your message.


Refresh Invalid Input

عدد نمایش داده شده را وارد کنید