تاریخ: 1398 -  منبع: وب سایت لحظه آخری: ساحل اینگونیش بیچ کانادا: ساحل Ingonish Beach واقع در کیپ برتون هایلندز نشنال پارک یکی دیگر از سواحل

منحصر بفرد کانادا است. ساحل اینگونیش بیچ که در امتداد کابوت تریل (Cabot Trail) واقع شده است به هر دو نوع آبهای شیرین و شور دسترسی دارد. با وجود یک سد سنگی که به طور طبیعی ساخته شده است، اینگونیش بیچ هم یک استخر در اقیانوس آتلانیک و هم یک خلیج کوچک آب شیرین دارد. خط ساحلی این ساحل هم با وجود درختان، تپه های سرسبز و صخره های که دورتادور آب را احاطه کرده اند، بسیار زیبا و خوش منظره می باشد.

people sun bathing on beach

ساحل پارک ایالتی سند بنکز کانادا

سواحل Sandbanks Provincial Park بسیار منحصر بفرد می باشد بعضا شن های این ساحل تا بیست کیلومتر امتداد پیدا کرده و علاوه بر آن زیبایی رنگ فیروزه ای آب های ساحلی زیبایی منحصر بفردی را ایجاد می نماید. این زییابی های طبیعی این ساحل رو جزو پر طرفدارترین سواحل کانادا کرده است.

 

ساحل سینگینگ سندز کانادا

ساحل معروف بعدی کانادا سینگینگ سند است که در پارک ایالتی باسین هد (Basin Head) در جزیره پرنس ادوارد واقع شده است. این ساحل به خاطر صدایی که به هنگام راه رفتن روی شن های سفید تولید می گردد به ساحل آواز خوان معروف شده است. دانشمندان معتقدند که تولید این صدا به خاطر وجود شن کوارتز کروی شکل این ساحل می باشد. ساحل سینگینگ حدود 8 کیلومتر طول دارد و همچنین گرم ترین آب را در کارولینای شمالی دارا می باشد.

 

ساحل اینگونیش بیچ کانادا

اینگونیش بیچ واقع در کیپ برتون هایلندز نشنال پارک یکی دیگر از سواحل منحصر بفرد کانادا است. ساحل اینگونیش بیچ که در امتداد کابوت تریل (Cabot Trail) واقع شده است به هر دو نوع آبهای شیرین و شور دسترسی دارد. با وجود یک سد سنگی که به طور طبیعی ساخته شده است، اینگونیش بیچ هم یک استخر در اقیانوس آتلانیک و هم یک خلیج کوچک آب شیرین دارد. خط ساحلی این ساحل هم با وجود درختان، تپه های سرسبز و صخره های که دورتادور آب را احاطه کرده اند، بسیار زیبا و خوش منظره می باشد.

high-angle photography of white boat on blue ocean water near green leafed trees during daytime

 

ساحل سینگینگ سندز کانادا

ساحل singing Sands در جزیزه پرنس ادوارد قرار دارد. وقتی بر روی شن های این ساحل قدم می زنی، صدای خاصی از آن بلند می شود و به خاطر این صدا نام آن را ساحل آواز خوان نیز می گویند. کارشناسان عقیده دارند که این صدای خاص به خاطر شن کوارتز کروی است که در شن های این ساحل وجود دارد. در کارولینای شمالی آب این ساحل گرمترین آب هاست و این ساحل هشت کیلومتر طول آن می باشد.

ساحل لارنس تاون کانادا

این ساحل را باید گفت منحصر بفردترین ساحل های کانادا، فاصله آن از هالیفکس چهل دقیقه می باشد، در ایالت نوا اسکوشیای کانادا. این ساحل محلی ایده آل برای موج سواری است، بعضا موج این ساحل به 40 متر می تواند برسد. این موج های عظیم محبوبیت بزرگی برای موج سواری در این سواحل ایجاد نموده است. بعضا از نقاط بسیار دور دنیا خود را به این ساحل می رسانند تا از لذت موج سواری لذت ببرند. این ساحل هیبتی بعضا ترسناک دارد، شبیه فیلم های تخیلی: هوای مه آلود و سنگریزه ها. 

 

پایان قسمت دوم  از مطلب بهترین سواحل کانادا را بیشتر بشناسید!

منبع این مطلب از سایت لحظه آخری در این لینک می باشد با تغییرات جزئی که در آن داده شده

قسمت اول این مطلب در این لینک منتشر شده است

 

 

درباره ما

شرکت رامون با اسم تجاری Do Ramoon Ltd شرکتی کانادایی است که طبق قوانین فدرال کانادا به ثبت رسیده است. این شرکت در راستای ارائه خدمات بین المللی از جمله اخذ پذیرش از انواع مدارس، کالج ها، دانشگاه های معتبر سراسر دنیا مخصوصا کانادا، مشاوره برای مهاجرت به کانادا، اروپا، ترکیه، اخذ ویزاهای موقت (توریستی، تحصیلی و غیره) و بورسیه های تحصیلی فعالیت دارد. 

ادمین تلگرام رامون         RamoonSupport@

 

                     

Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Please write a subject for your message.

Please let us know your message.


Refresh Invalid Input

عدد نمایش داده شده را وارد کنید