تاریخ خبر: 5 خرداد ماه 1398- منبع: سایت زربان- تور آبشار نیاگارا یکی از پرهیجان ترین فعالیت های گردشگری در استان انتاریو محسوب میشود ولی جاذبه های

گردشگری دیگری نیز در انتاریو وجود دارد که بعضا به اندازه نیاگارا شناخته شده نیستند.

آبشار نیاگارا یکی از معروفترین جاذبه های توریستی کانادا است که همه ساله بیش از 30 میلیون نفر از آن بازدید میکنند، دراین میان کمتر کسی میداند که پنج کیلومتر آنطرف تر یک جاذبه گردشگری زیبای دیگر قرار گرفته است که بسیاری از توریستها از وجود آن بی خبر هستند.

جزایر دافرین یا Dufferin Islands  مجموعه ای از چند جزیره مصنوعی با وسعت ده هکتار است که با پل به یکدیگر وصل شده و مکانی دنج برای قدم زدن و گردشگری را برای دوستداران طبیعت فراهم آورده است.

نخستین بار در حدود سالهای 1820 از این مناطق با عنوان The Burning Springs یاد شده است. در آن زمان در این منطقه گازهایی به سطح زمین نشت میکرد. این گازها با استفاده از لوله در یک بشکه ذخیره می شدند و گاهگاه بعنوان نوعی تفریح و سرگرمی آتش زده می شدند. این ماجرا باعث شد که اهالی منطقه آنرا چشمه سوزان بنامند.

ماجرای این چشمه سوزان در سال 1902 زمانی که شرکت برق انتاریو برای ساخت نیروگاهی در پایین دست این زمینها تصمیم به تغییر جریان آب به سمت این منطقه گرفت به پایان رسید ولی جریان آب باعث ایجاد تعدادی جزیره مصنوعی شد که تا امروز آنها را بنام جزایر دافرین میشناسند.

این جزیره ها در فصلهای گرم به دلیل زیبایی طبیعی و فضای سبزشان و در زمستان نیز به دلیل برگزاری فستیوالی بنام Winter Festival of Lights محل مناسبی برای گردشگری محسوب می شوند. این فستیوال در فاصله زمانی نوامبر تا ژانویه برگزار و در آن بیش از هشت کیلومتر ساختارها و تزیینات نوری در معرض دید گردشگران قرار داده  می شود.

بازدید از این جزیره ها رایگان بوده و امکانات پیک نیک نیز در آن مهیا می باشد. اطلاعات بیشتر در مورد این جزیره ها و نحوه دسترسی و نقشه مورد نیاز را میتوانید در سایت اینترنتی زیر مطالعه نمایید.

 
Dufferin Islands

WikiePedia : Click Here

Niagara Parks: Click Here
 
منبع خبر و عکس استفاده شده از سایت زربان در این لینک می باشد

درباره ما

شرکت رامون با اسم تجاری Do Ramoon Ltd شرکتی کانادایی است که طبق قوانین فدرال کانادا به ثبت رسیده است. این شرکت در راستای ارائه خدمات بین المللی از جمله اخذ پذیرش از انواع مدارس، کالج ها، دانشگاه های معتبر سراسر دنیا مخصوصا کانادا، مشاوره برای مهاجرت به کانادا، اروپا، ترکیه، اخذ ویزاهای موقت (توریستی، تحصیلی و غیره) و بورسیه های تحصیلی فعالیت دارد. 

ادمین تلگرام رامون         RamoonSupport@

 

                     

Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Please write a subject for your message.

Please let us know your message.


Refresh Invalid Input

عدد نمایش داده شده را وارد کنید