تاریخ: 19 خرداد 1398-  منبع: وب سایت هدهد: بنابر گزارش انجمن وام و مسکن کانادا، بازار مسکن کانادا در ماه می امسال شاهد روند نزولی بوده است. به گفته این

آژانس مسکن در ماه می  ۲۰۲،۳۳۷ دستگاه خانه به فروش رفت که در مقایسه با ماه اپریل  13.3درصد افت داشته است. ناظران بازار مسکن احتمال می دادند این رقم به 205000 عدد برسد. اینچنین کاهشی در میزان رشد دیگر نوع پروژه های خانه سازی همانند تاوون هاوس، آپارتما و کاندومینیوم دیده می شود به اینصورت که در ماه می کاهش 18.5 درصدی را شاهد بوده ایم که رقم آنرا به 141851 دستگاه رسانیده. فروش در مناطق غیر شهری به نسبت ماه اپریل که 205717 واحد بوده به رقم 201983 واحد رسیده که نشاندهنده تاثیر رکود مسکن در مناطق روستایی نیز می باشد.

اخبار کوتاه از اقتصاد کانادا: وزیر اقتصاد کبک در بمباردیر سرمایه گذاری نمی کند

وزیر اقتصاد کبک روز دوشنبه گفت که با توجه به اینکه احتمالا بخش تولید جت‌های منطقه‌ای بمباردیر به شرکت ژاپنی میتسوبیشی فروخته می شود، رغبتی برای سرمایه گذاری در این شرکت ندارد.

به گزارش رسانه هدهد به نقل از رویترز، Pierre Fitzgibbon ، وزیر اقتصاد کبک در این رابطه اظهار داشت: دولت تاکنون اقداماتی را در راستای حمایت از مشاغل هوا – فضا کانادا انجام دپپاده است اما نمی تواند میلیاردها دلار مالیات مردم را به افزایش فروش برنامه جتهای منطقه ای که مرکزش در حوالی مونترال است اختصاص دهد.

 دولت ایالت کبک قبلا رقم بزرگی برای خرید سهام جت های بمباردیر سرمایه گذاری نموده است بمباریر متعلق به ایرباس می باشد، هم اکنون وزیر اقتصاد اعلام می دارد با توجه به برنامه های آن شرکت امکان سرمایه گذاری بیش از دو میلیارد دلاری این ایالت بر روی پروژه جت های CRJ وجود نخواهد داشت.

دپارتمان CRJ بمباردیر مجموعا 1600 نیرو در سطح جهان دارد که از این میزان چهل درصد پرسنل در کانادا مشغول به کار می باشند. بمباردیر فعلا برنامه خاصی برای 2020 نداشته و مشخص نیست وقتی جت های CRJ فروخته شود،  تولید این جت ها ادامه داشته باشد.

 

منبع خبرهای کوتاهی اقتصادی از سایت هدهد در این لینک می باشد با تغییرات و ادیتی که در مجموعه رامون انجام پذیرفته

درباره ما

شرکت رامون با اسم تجاری Do Ramoon Ltd شرکتی کانادایی است که طبق قوانین فدرال کانادا به ثبت رسیده است. این شرکت در راستای ارائه خدمات بین المللی از جمله اخذ پذیرش از انواع مدارس، کالج ها، دانشگاه های معتبر سراسر دنیا مخصوصا کانادا، مشاوره برای مهاجرت به کانادا، اروپا، ترکیه، اخذ ویزاهای موقت (توریستی، تحصیلی و غیره) و بورسیه های تحصیلی فعالیت دارد. 

ادمین تلگرام رامون         RamoonSupport@

 

                     

Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Please write a subject for your message.

Please let us know your message.


Refresh Invalid Input

عدد نمایش داده شده را وارد کنید