تاریخ: 1398 -  منبع: وب سایت ایوار: جشن های روباز: بعضی از جشن‌ها و رویدادهایی خاص در «گردشگاه پارک المپیک مونترال» (Olympic Park Esplanade) برگزار

می‌شوند. «اولین جمعه‌ها» (First Fridays)، یکی از جشن‌های پرطرفداری است که آن را در اولین جمعه‌ی هر ماه از اردیبهشت تا مهر برپا می‌کنند. در این روز، موسیقی زنده اجرا می‌شود و تعداد زیادی رستوران‌های سیار را به این مکان می‌آورند و تنها موضوعی که کار شما را سخت می‌کند، انتخاب میان غذاهای خوشمزه‌ی آن‌ها است. این قسمت در زمستان‌ها به مسابقات اسکیت‌سواری و زمین رقص اختصاص دارد. «روز ملی کبک» یا همان «روز تولد سنت ژان باتیست» (Nativity of Saint John the Baptist) نیز از دیگر رویدادهای مهم این بخش به شمار می‎روند. بیشتر این فستیوال‌ها رایگان هستند و بهتر است برنامه‌های آن را قبل از مراجعه به صورت آنلاین چک کنید تا در بهترین زمان ممکن خودتان را به آنجا برسانید.

پارک المپیک مونترال

موزه بایودوم

همانگونه که در قسمت اول این مقاله گفته شد این استادیوم برای المپیک 1976 ساخته شد اما بعد از اتمام بازی ها تغییرات عمده ای در آن ایجاد شده. قسمت دوچرخه سواری ورزشگاه تبدیل به باغ‎وحش شده، این باغ وجش شامل گیاه شناسی و آکواریوم نیز می شود. گیاه شناسی منحصر بفردی که در این مکان ایجاد شده اکوسیستم موجود در جنگل های آمازون تا قطب جنوب را در برمی گیرد و در هر کدام می توان شاهد حیواناتی که در آنجا زندگی می کنند بود بهمراه گیاهانی که مخصوص این مناطق می باشد.

بیودوم مونترال

 

دیگر جاذبه ها

«افلاک‌نمای مونترال» (Montreal Planetarium)، برنامه‌هایی دائمی درمورد فضا برگزار می‌کند و می‌توانید در تئاترهای آن، فیلم‌های متنوعی راجع به ستاره‌شناسی تماشا کنید. «باغ گیاه‌ناسی مونترال» (Montreal Botanical Garden) نیز روبه‌روی پارک المپیک قرار دارد و باغچه‎های سرپوشیده در گلخانه و باغ‌هایی در فضای باز را دربرمی‌گیرد. همچنین رویدادهایی نظیر «گاردنز آف لایت» (Gardens of Light) و «باترفلایز گو فری» (Butterflies Go Free) را نیز در این باغ برگزار می‌کنند که با همکاری «حشره خانه مونترال» (Montreal Insectarium) صورت می‌گیرد.

باغ آزاد پروانه‌ ها در پارک مونترال

در این حشره خانه اعجاب انگیز می توانید شاهد یکصد و پنجاه هزار نوع مختلف از بندپایان باشید که یکصد نوع آن زنده می باشد: رتیل و عقرب ها از جمله انواع زنده آن می باشد.

قسمت دیگری که در سال 2008 به این ورزشگاه اضافه گردید زمین فوتبال، ظرفیت بیست هزار نفر. اسم این ورزشگاه استادیوم ساپوتون می باشد. ورزشگاه المپیک شش استخر دارد که از بهترین های نوع خود در کانادا است. پیشنهاد می کنیم در موقع بازدید از این مجموعه لباس شنای خود را همراه داشته باشید تا از این استخرهای بسیار زیبا استفاده نمایید.

 

پایان قسمت اول مطلبی با عنوان پارک المپیک مونترال، مکانی برای هیجان و رقابت

قسمت اول این مقاله در این لینک قابل مشاهده می‎باشد

منبع این مطلب و عکس های استفاده شده در آن سایت ایوار در این لینک می باشد.با تغییرات جزئی در متن

 

 

درباره ما

شرکت رامون با اسم تجاری Do Ramoon Ltd شرکتی کانادایی است که طبق قوانین فدرال کانادا به ثبت رسیده است. این شرکت در راستای ارائه خدمات بین المللی از جمله اخذ پذیرش از انواع مدارس، کالج ها، دانشگاه های معتبر سراسر دنیا مخصوصا کانادا، مشاوره برای مهاجرت به کانادا، اروپا، ترکیه، اخذ ویزاهای موقت (توریستی، تحصیلی و غیره) و بورسیه های تحصیلی فعالیت دارد. 

ادمین تلگرام رامون         RamoonSupport@

 

                     

Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Please write a subject for your message.

Please let us know your message.


Refresh Invalid Input

عدد نمایش داده شده را وارد کنید