تاریخ: 1398- منبع: لست سکند: لهستان کشوریست که قرنها مشکلات و درگیری ها را پشت سر گذاشت و توانست به یک کشور مستقل تبدیل شود. این

‏کشور حالا فرصت این را دارد که نقش جدیدی در تاریخ مدرن جهان به نمایش بگذارد. افرادی که به این کشور سفر می کنند چیزهایی ‏را می بینند که مردم این کشور آن را تجربه کرده و با آن زندگی کرده اند ، لهستان برای بسیاری از گردشگران یک مقصد ‏فرهنگی غنی در اروپا است که مناظر طبیعی زیبا و اماکن تاریخی دیدنی زیادی دارد. چه از شهرهای اصلی لهستان دیدن کنید ‏چه بخواهید جنگل ها و دریاچه های اطراف آنها را ببینید ، لهستان تصاویری فراموش نشدنی در ذهنتان ایجاد خواهد کرد. ‏ 

اردوگاه کار اجباری آشویتس (‏Auschwitz-Birkenau‏ )- اوشویمچین ‏‏‏‎

بله، اولین محل دیدنی و به نوعی جالب است نام آن مو بر تن آدمیزاد راست می کند، اردوگاه آشویتس. این مجل جزو میراث جهانی یونسکو معرفی شده تقریبا 50 سال پیش، محلی که نمادی از خشونت انسان بر علیه همنوع خود می باشد. کوره های آدم سوزی و اطاق های گاز هنوز سرپا هستند تا یادآوری اتفاقات مخوفی باشد که انسان می تواند با خود انجام دهد. این محل در نزدیکی شهری بنام کراکوف قرار دارد. 

 

 

دریاچه ماسوریان (‏Masurian Lakeland‏ ) ‏‏

وقتی تعداد دریاچه تنها در یک نقطه از کشوری به دو هزار عدد برسد، همین یک جمله می تواند تعداد توریست های بازدید کننده را افزایش بسیاری دهد. در روستاهای اطراف این دریاچه در منطقه ماسوریان که در نزدیکی لیتوانی قرار دارد این تعداد دریاچه با کانال هایی که کشیده شده با همدیگر در ارتباط هستند. بازدیدکننده ها در روستاهای اطراف سکنی می گزینند و با قایق و دوچرخه در اطراف دریاچه ها به گشت و گذار مشغول می شوند. 

 

 قلعه مالبورک (‏Malbork Castle‏ ) – مالبورک

قلعه مالبورک در سال 1274 توسط شوالیه های تتونیک ساخته شد ، آنها از این قلعه بعنوان مقری برای مبارزه با دشمنان لهستانی ‏و حکمرانی به مناطق شمالی بالتیک استفاده می کردند. با توجه به زیادتر شدن شوالیه هایی که در این قلعه اقامت می کردند ، ‏مالبورک بارها گسترده تر شد. هرچند این قلعه در جریان جنگ جهانی دوم تقریبا نیمه ویران شد اما همچنان مشهورترین جاذبه ‏دیدنی در شهر مالبورک لهستان به شمار می رود که در میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده است.

 

 

معدن نمک ‏Wieliczka‏ – کراکف ‏‏‏‎

در اطراف شهر کراکف قراردارد، از قرن سیزده تا به امروز از این معدن نمک استخراج شده. در این معدن تعداد بسیاری مجسمه از سنگ های نمک ساخته شده، همانند یک شهری که در زیر زمین قرار دارد. تعداد این مجسمه ها و سنگ تراشیده ها مرتب در حال افزایش است که بر زیبایی این معدن می افزاید.

 

 

 منبع این مطلب از وب سایت لست سکند می باشد در این لینک با تغییرات جزئی که در آن داده شده است.

  

 

درباره ما

شرکت رامون با اسم تجاری Do Ramoon Ltd شرکتی کانادایی است که طبق قوانین فدرال کانادا به ثبت رسیده است. این شرکت در راستای ارائه خدمات بین المللی از جمله اخذ پذیرش از انواع مدارس، کالج ها، دانشگاه های معتبر سراسر دنیا مخصوصا کانادا، مشاوره برای مهاجرت به کانادا، اروپا، ترکیه، اخذ ویزاهای موقت (توریستی، تحصیلی و غیره) و بورسیه های تحصیلی فعالیت دارد. 

ادمین تلگرام رامون         RamoonSupport@

 

                     

Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Please write a subject for your message.

Please let us know your message.


Refresh Invalid Input

عدد نمایش داده شده را وارد کنید