تاریخ: 1396-  منبع: وب سایت زربان (باز نشر): خرس های قطبی یکی از جذاب ترین موجودات طبیعت هستند که در عین حال خطرناک نیز محسوب می شوند. بسیاری

علاقه دارند که این موجودات را از نزدیک تماشا کنند و در عین حال میخواهند امنیت خود را نیز حفظ کنند.

خرس های قطبی هم جذاب و زیبا هستند و هم ترسناک ، همه دوست دارند که آنها را تماشا کنند و در عین حال میخواهند که از آنها دور باشند.

موسسه Cochrane Polar Bear Habitat در شمال انتاریو  در اصل بزرگترین مرکز تحقیقاتی خرس های قطبی در سراسر جهان می باشد. امکانات موجود و شرایط زندگی خرس های قطبی در این مرکز به گونه ای است که گروهی عقیده دارند با توجه به پدیده گرم شدن تدریجی هوای قطب ، این مکان در حال حاضر یکی از بهترین زیست گاه های خرس قطبی است. آنچه در این میان جالب به نظر می رسد این است که این موسسه علاوه بر فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی خود ، برنامه های جانبی را ارائه نموده که پاسخگویی به درخواست های متناقض علاقمندان به خرس های قطبی را نیز امکانپذیر می کند.

حداکثر سعی دست اندرکاران این محل پربازدید این بوده که محلی برای این حیوانات آماده نمایند که احساس راحتی در آن بکنند. محلی که برای آنها در نظر گرفته شده هفت هکتار می باشد و دریاچه سرپوشیده ای که برای این حیوانات در این محل احداث شده بزگترین سالن استخر حال حاضر جهان است. حتی امکانات برای این خرس ها به مرحله ای رسیده که هفت ماه از سال قسمتی از استخر یخ می زند تا خرس ها در این مکان احساس راحتی بیشتری داشته باشند، یک محلی بسیار شبیه به محلی که در آن عادت به زندگی داشته اند. این محوطه امکانات بسیار دیگری هم دارند که محل بازدید هزاران بازدید کننده می باشد.

قیمت بلیط ها البته چندان ارزان نمی باشد، برای بزرگسالان قیمت بلیط شانزده دلار و کودکان دوازده دلار می باشد. درآمدی که از محل فروش بلیط ها بدست می آید خرج همین استخر می شود تا کیفیت زندگی خرس ها افزایش پیدا کند.

و نام این محل The Cochrane Polar Bear Habitat

وب سایت این مرکز این لینک می باشد.

 

منبع این مطلب از سایت زربان این لینک می باشد با تغییرات جزئی که در آن داده شده است.

 

درباره ما

شرکت رامون با اسم تجاری Do Ramoon Ltd شرکتی کانادایی است که طبق قوانین فدرال کانادا به ثبت رسیده است. این شرکت در راستای ارائه خدمات بین المللی از جمله اخذ پذیرش از انواع مدارس، کالج ها، دانشگاه های معتبر سراسر دنیا مخصوصا کانادا، مشاوره برای مهاجرت به کانادا، اروپا، ترکیه، اخذ ویزاهای موقت (توریستی، تحصیلی و غیره) و بورسیه های تحصیلی فعالیت دارد. 

ادمین تلگرام رامون         RamoonSupport@

 

                     

Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Please write a subject for your message.

Please let us know your message.


Refresh Invalid Input

عدد نمایش داده شده را وارد کنید