تاریخ: 1397-  منبع: وب سایت کلیک (باز نشر): بسیاری از افراد برای ادامه تحصیل در خارج از کشور، امنیت کشور مقصد را مورد بررسی قرار می دهند. در این

مطلب به معرفی امن ترین کشورها برای تحصیل در خارج از ایران می پردازیم.

 با بالا رفتن شاخص جرم و جنایت در جهان، انتخاب مکانی امن برای ادامه تحصیل به یک چالش اساسی تبدیل شده است. دانشجویان علاوه بر کیفیت آموزشی مناسب، باید از امنیت جانی و روانی نیز برخوردار باشند. در ادامه به معرفی امن ترین کشورها برای تحصیل در خارج می پردازیم که طبق شاخص صلح جهانی امنیت بسیار بالایی دارند.

دانمارک

دانمارک

کشور دانمارک جایگاه نخست را در فهرست انتخابی ما دارد. مردم دانمارک بسیار صلح طلب هستند و برای همین نرخ جرم و جنایت در این کشور بسیار پایین است. کیفیت آموزشی بالا، مراکز علمی معتبر و آینده کاری روشن، دانمارک را به یکی از محبوب ترین کشورها برای ادامه تحصیل تبدیل کرده است. مناظر شگفت انگیز و رویایی این کشور نیز سالانه نظر دانشجویان بسیاری را به خود جلب می کند.

نیوزیلند

نیوزیلند

نیوزلند اصولا به عنوان یک کشور امن شناخته می شود و این باعث شده تعداد دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در آن مرتب افزایش پیدا کند. پیشرفت و نوآوری در سیستم آموزشی این کشور آنچنان بوده که هم اکنون تعدادی از موثرترین مراکز با جایگاه علمی و تحقیقی بسیار معتبر در این کشور قرار دارند. ضمنا نیوزلند دارای زیباترین سواحل دریا است که موجب افزایش تعداد دانشجویان خارجی در این کشور شده است.

اتریش

اتریش

برخوردهای انسانی مردم اتریش در قلب اروپا بسیاری را جذب این کشور نموده، کشوری با امنیت اجتماعی بسیار بالا در مرکز اروپا. مردم این کشور عمدتا توانایی صحبت به زبان های انگلیسی و آلمانی را دارند. هزینه تحصیل در این کشور اروپایی پایین می باشد که همین مسئله موجب جذب بسیاری از دانشجویان به این کشور شده است.

ژاپن

ژاپن

با آنکه ژاپن در تاریخ کهن خود جنگ های بسیاری به خود دیده و خون ها ریخته شده، هم اکنون مردم این کشور با مهاجرین و دانشجویان کشورهای دیگر برخورد پر مهری دارند. طبیعت فوق العاده و زیبای این کشور مزید بر علت برای دانشجویانی است که به این کشور برای ادامه تحصیل عازم این کشور می شوند. رشته های مهندسی یکی از برتری های بی گفتگوی دانشگاه های ژاپن می باشد.

کانادا

کانادا

کانادا یکی از امن ترین و بی حاشیه ترین کشورهای جهان است که گوناگونی نژاد و فرهنگ در آن موج می زند. این کشور به سبب عرضه امکانات بسیار و وجود مراکز علمی و آموزشی معتبر، جزو گزینه های مناسب برای تحصیل در خارج به شمار می آید. ناگفته نماند که شماری از زیباترین و حیرت انگیزترین مناظر آمریکای شمالی نیز در این کشور قرار دارند.

سوئد

سوئد

سوتد قطعا یکی از امن ترین مکان ها برای ادامه تحصیل می باشد، میلیون ها مهاجر و دانشجو از مزایای امنیت در این کشور برخوردار می باشند. مراکز آموزشی در این کشور روی خواسته ها و علایق خیل گسترده دانشجویان خارجی متمرکز شده اند. قطعا سوئد کشور مناسبی است که با تحصیل در آن مهارت های فنی و علمی خود را دانشجویان می توانند افزایش دهند.

 

منبع این مطلب و عکس های مندرج در آن از سایت کلیک در این لینک می باشد با تعییرات جزئی که در آن داده شده است.

 

 

 

 

 

 

 

درباره ما

شرکت رامون با اسم تجاری Do Ramoon Ltd شرکتی کانادایی است که طبق قوانین فدرال کانادا به ثبت رسیده است. این شرکت در راستای ارائه خدمات بین المللی از جمله اخذ پذیرش از انواع مدارس، کالج ها، دانشگاه های معتبر سراسر دنیا مخصوصا کانادا، مشاوره برای مهاجرت به کانادا، اروپا، ترکیه، اخذ ویزاهای موقت (توریستی، تحصیلی و غیره) و بورسیه های تحصیلی فعالیت دارد. 

ادمین تلگرام رامون         RamoonSupport@

 

                     

Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Please write a subject for your message.

Please let us know your message.


Refresh Invalid Input

عدد نمایش داده شده را وارد کنید