تاریخ خبر: 8 خرداد 1398- منبع: وب سایت هدهد: دختر بچه ای که هفته گذشته در تصادف شدید دو خودرو در بزرگراه 401 می سی ساگا مجروح و راهی بیمارستان

شده بود، درگذشت. این کودک در لحظه تصادف از ماشین به بیرون پرتاب می شود ولی سایر سرنشینان در ماشین گیر می افتند. جراحات این کودک باعث می شود در بیمارستان بستری شود اما نهایتا امروز در بیمارستان فوت می کند. 

سقوط هواپیمای کوچک شخصی در یوکان

به گفته سازمان ایمنی و حمل و نقل، سقوط یک فروند هواپیمای کوچک شخصی در یوکان روز دوشنبه منجر به فوت دو سرنشین آن شد. به گفته سخنگوی این سازمان این هواپیمای دو نفره مدت کوتاهی بعد از بلند شدن در جنگل های اطراف سقوط کرده. 

این هواپیما از Whitehorse عازم Anchorage – آلاسکا بود که دچار این سانحه شد.

تیمی از طرف سازمان امیلی و حمل و نقل عازم منطقه شده اند برای بررسی های تکمیلی.

 

پیوستن انتاریو به بریتیش کلمبیا، در شکایت جمعی از تولیدکنندگان مرفین‌ها

دولت ایالتی انتاریو با دولت بریتیش کلبمبیا همراه شده جهت شکایت علیه تولید کننده های مرفین

دولت بریتیش کلمبیا لایحه ای آماده و به مجلس ایالتی ارسال نموده که در صورت تصویب آن، راه مشارکت دولت انتاریو هموار خواهد شد. دادستان انتاریو اعلام نموده هر گونه عوایدی از این مشارکت و روند قضایی کسب شود، هزینه سلامت معتادان در آن ایالت خواهد گردید.

او شرایط فعلی را بحرانی خواند و بیان کرد: طی دهه گذشته انتاریو شاهد افزایش چشمگیر مراجعات مصرف کنندگان مرفین‌ها به بخش اورژانس بیمارستانها و مرگ و میر ناشی از مصرف این مواد بوده است.

بنابر دادخواستی که از سوی بریتیش کلمبیا علیه تولیدکنندگان مرفین‌ها و دریافت غرامت بابت هزینه های بهداشت و درمان مصرف کنندگان آنها مطرح شده، این شرکتها مرفین‌ها را بعنوان داروهای ضد دردی که اعتیاد آور نیستند معرفی کرده‌اند و موجب افزایش چشمگیر مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از اندازه (اووردوز) آنها شده اند.

بنابراین گزارش از سال 1996 که قرص های OxyContin وارد بازار کانادا شده تاکنون هزاران نفر را کام مرگ فرستاده است.

انتاریو همزمان درگیر پرونده دیگری می باشد که وکلای اشخاصی که در پی استفاده از این دارو به مشکل برخورده اند، درخواست دریافت خسارتی معادل 1.1 میلیارد دلار از شرکت های داروسازی را داشته اند. 

در عین حال رهبر حزب NDP اعلام نموده که شرکت های دارویی همزمان با پاسخگو بودن به دادگاه و شکایت های انجام پذیرفته، دست به کار شده و شروع به سرمایه گذاری در رابطه با درمان معتادان انجام دهند. او اضافه نموده تا زمانیکه مراحل شکایت ادامه دارد و در حال رسیدگی است، نمی توان معتادین را به حال خود گذارد و باید به آنها رسیدگی نمود.

منبع این خبر از وب سایت هدهد می باشد در این لینک

 

درباره ما

شرکت رامون با اسم تجاری Do Ramoon Ltd شرکتی کانادایی است که طبق قوانین فدرال کانادا به ثبت رسیده است. این شرکت در راستای ارائه خدمات بین المللی از جمله اخذ پذیرش از انواع مدارس، کالج ها، دانشگاه های معتبر سراسر دنیا مخصوصا کانادا، مشاوره برای مهاجرت به کانادا، اروپا، ترکیه، اخذ ویزاهای موقت (توریستی، تحصیلی و غیره) و بورسیه های تحصیلی فعالیت دارد. 

ادمین تلگرام رامون         RamoonSupport@

 

                     

Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Please write a subject for your message.

Please let us know your message.


Refresh Invalid Input

عدد نمایش داده شده را وارد کنید