تاریخ خبر:2018 میلادی- منبع: سایت ایران جوان: تورنتو- به نظر می رسد که مدیر Tim Hortons نیز از درب های یک بار مصرف نه چندان باکیفیت لیوان های قهوه خسته

شده است. بخصوص که این درب ها از 20 سال قبل تغییر نکرده اند. به همین دلیل صاحبان فرنچایز را به متحول کردن آنها و استفاده از نوع مطمئن تر و البته سازگار با محیط زیست وادار کرده است.

آلکس ماکدو، خبر آغاز استفاده آزمایشی از درب های سازگار با محیط زیست در 6 لوکیشن را اعلام کرد و گفت که درب های جدید مطمئن هستند و طوری طراحی شده اند که نشت نمی کنند. ماکدو گفت: تنها کسانی که از معرفی این درب ها ناراضی خواهند بود، صاحبان خشک شویی و کارواش هستند. چون دیگر پیراهن یا اتومبیل لک شده با قهوه وجود نخواهد داشت.

تغییر درب یکی از شیوه های شرکت برای اعتراف به اشتباهات و ایجاد تغییر مثبت برای جلب نظر مصرف کننده ای است که از مدتی قبل به فرنچایز پشت کرده است.

ماکدو و دانکن فالتون (از مقامات ارشد شرکت Restaurant Brands International  یا شرکت مالک تیم هورتونز)، در کنفرانس خبری با رسانه های کانادایی خبر را اعلام کرده و تاکید کردند که مشتریان به زودی با بسته بندی جدید و کمپین تبلیغاتی برای معرفی این محصول سازگار با محیط زیست، آشنا خواهند شد.

 

منبع خبر: وب سایت ایران جوان با لینک 

 
 

درباره ما

شرکت رامون با اسم تجاری Do Ramoon Ltd شرکتی کانادایی است که طبق قوانین فدرال کانادا به ثبت رسیده است. این شرکت در راستای ارائه خدمات بین المللی از جمله اخذ پذیرش از انواع مدارس، کالج ها، دانشگاه های معتبر سراسر دنیا مخصوصا کانادا، مشاوره برای مهاجرت به کانادا، اروپا، ترکیه، اخذ ویزاهای موقت (توریستی، تحصیلی و غیره) و بورسیه های تحصیلی فعالیت دارد. 

ادمین تلگرام رامون         RamoonSupport@

 

                     

Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Please write a subject for your message.

Please let us know your message.


Refresh Invalid Input

عدد نمایش داده شده را وارد کنید