تاریخ:  1398-  منبع: سایت بال‎طلایی: ترانسفر: ترانسفر به این معناست که شما می توانید در طول یک مسیر با ارائه ی یک بلیط زمانی که از مترو یا اتوبوس پیاده

شدیدبدون آن که لازم باشد بلیط دیگری بدهید بلافاصله سوار مترو یا اتوبوس دیگر شوید. جهت این کارهنگام سوار باید از راننده مربوطه درخواست برگه ی ترانسفر کنید.

قطار

اصولا شمال آمریکا یک شبکه بسیار گسترده و پیچیده از خطوط راه‎آهن داشته و در توسعه این مناطق راه آهن نقش بسزایی از خود نشان داده. در کانادا پنجاه هزار کیلومتر راه آهن کشیده شده و مورد استفاده قرار می گیرد. در کانادا بیشترین استفاده این سیستم برای حمل بار می باشد و نتیجتا حمل بار سرعت بیشتری نسبت به حمل مسافر دارا است گو اینکه قطارهای بسیار شیک و راحتی برای مسافرین در کانادا در نظر گرفته شده که شامل رستوران و دوش آب گرم برای مسافرین می باشد. هم اکنون مسئولین این سیستم طراحی هایی برای بهبود کیفیت آن در حال اجرا هستند از جمله سیستم هاییبرای. وقتی با قطارهای کانادا در حرکت هستی باید در نظر داشته باشی که سرعت پایین قطارها این امکان را به مسافر می دهد که از مناظر کم نظیر طبیعی کانادا لذت ببرد، مطالعه کند با دوستان کنار هم باشد. سرعت در حمل و نقل کانادا مسئله ای ثانوی است.

خطوط دوچرخه سواری در کانادا

کانادا به منظور حفظ محیط زیست دارای مسیر های ویژه ی دوچرخه سواری است. استفاده از دوچرخه یکی از ارزان ترین و سالم ترین راه ها برای حمل و نقل در کانادا است. همچنین یک سری از مغازه ها در کانادا وجود دارد که مخصوص اجاره و فروش دوچرخه است. دوچرخه سواری در کانادا نیز مانند رانندگی قوانین مخصوص خود را دارد و دوچرخه سواران باید این قوانین را رعایت کنند. یکی از ازاین قوانین این است که دوچرخه سوارها نباید در پیاده رو ها با دوچرخه تردد کنند. در کانادا طبق قانون برای دوچرخه سواران، تمامی افراد هنگام استفاده از دوچرخه باید کلاه ایمنی داشته باشند.

خطوط دوچرخه سواری در کانادا

 

تاکسی ها در کانادا

در شهرهای کانادا آنچه به وفور پیدا خواهد شد شرکت های مختلف تاکسیرانی است با تاکسی های بسیار زیاد در سطح شهر. هر شرکتی علائم و رنگ خاص خود را برای تاکسی انتخاب می نماید. تمامی راننده های باید اجازه و گواهی رانندگی را از شهرداری همان شهر باید دریافت نمایند. معمولا هزینه ای که باید مسافر پرداخت نماید توسط تاکسی مترها محاسبه می گردد اما خطوطی که کاملا تعریف شده باشد و تاکسی در آن خط کار کند، ممکن است هزینه در شیشه راننده نوشته شده باشد. اگر تاکسی ها مسافر داشته باشند که تابلوی روی تاکسی خاموش است و اگر تاکسی می تواند مسافری را سوار کند این تابلو روشن خواهد بود. بعضی از تاکسی ها ون می باشد که این تاکسی ها عمدتا برای حمل بار استفاده می شود. 

بسیاری از اوقات اجاره کردن ماشین می تواند در سفر و بازدیدهای یک یا چند روزه بسیار مقرون بصرفه بوده و می تواند در رسیدگی به کارهای روزمره تسریع نماید. برای اجاره یک ماشین باید گواهینامه و کارت اعتباری/کردیت کارت همراه اجاره کننده باشد.

 

اتمام بخش پایانی مقاله سیستم حمل و نقل عمومی در کانادا، قسمت اول را در این لینک می توان مشاهده نمود

منبع این مقاله و عکس های استفاده شده در آن از سایت بال طلا می باشد در این لینک 

 

 

 

 

 

 

درباره ما

شرکت رامون با اسم تجاری Do Ramoon Ltd شرکتی کانادایی است که طبق قوانین فدرال کانادا به ثبت رسیده است. این شرکت در راستای ارائه خدمات بین المللی از جمله اخذ پذیرش از انواع مدارس، کالج ها، دانشگاه های معتبر سراسر دنیا مخصوصا کانادا، مشاوره برای مهاجرت به کانادا، اروپا، ترکیه، اخذ ویزاهای موقت (توریستی، تحصیلی و غیره) و بورسیه های تحصیلی فعالیت دارد. 

ادمین تلگرام رامون         RamoonSupport@

 

                     

Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Please write a subject for your message.

Please let us know your message.


Refresh Invalid Input

عدد نمایش داده شده را وارد کنید