تاریخ خبر: 9 خرداد 1398- منبع: ایرانیان کانادا: یک نظرسنجی جدید نشان میدهد که حمایت از ترودو و حزبش باز هم کمتر شده است، این در حالیست که شش ماه بیشتر

به انتخابات فدرال نمانده. مطابق نظرسنجی Leger که بین 18 تا 22 آوریل برای The Canadian Press انجام شد، فقط 27 درصد افراد اعلام کردند که به ترودو و حزب لیبرال رای خواهند داد، عددی که 13 امتیاز کمتر از Scheer و حزب محافظه کار است که با 40 درصد در صدر قرار دارند. حزب محافظه کار در همه مناطق به جز کبک اول است، جایی که لیبرال ها با 31 درصد در صدر هستند؛ محافظه کاران و Bloc ها نیز هرکدام 23 درصد آرا را دارند. فقط 30 درصد پاسخ دهندگان اعلام کردند که خیلی یا نسبتا از دولت ترودو راضی هستند، در حالی که 65 درصد دیگر اعلام کردند که به مقدار کم یا زیاد از دولت او ناراضی هستند- اعداد نگران کننده ای که در تمامی مناطق وجود دارد.

⭕️ با روی کار آمدن محافظه کاران، احتمال سخت شدن شرایط برای پناهندگی وجود دارد. به طور کل محافظه کاران با مقوله مهاجرت و پناهندگی رابطه چندان مطلوبی ندارند. 

 

منبع این خبر و عکس استفاده شده در آن کانال تلگرام ایرانیان کانادا می باشد. آدرس کانال: https://t.me/IranianCANADA

درباره ما

شرکت رامون با اسم تجاری Do Ramoon Ltd شرکتی کانادایی است که طبق قوانین فدرال کانادا به ثبت رسیده است. این شرکت در راستای ارائه خدمات بین المللی از جمله اخذ پذیرش از انواع مدارس، کالج ها، دانشگاه های معتبر سراسر دنیا مخصوصا کانادا، مشاوره برای مهاجرت به کانادا، اروپا، ترکیه، اخذ ویزاهای موقت (توریستی، تحصیلی و غیره) و بورسیه های تحصیلی فعالیت دارد. 

ادمین تلگرام رامون         RamoonSupport@

 

                     

Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Please write a subject for your message.

Please let us know your message.


Refresh Invalid Input

عدد نمایش داده شده را وارد کنید