تاریخ: تابستان 1398 منبع: وب سایت پارمیداتور: کسانی که عاشق حیوانات هستند، احتمالا این مکان ها برایشان بسیار لذت بخش است. باغ وحش ها مکان

بسیار مناسبی برای خانواده هایی هستند که دوست دارند بعداز ظهر خود را به تماشای حیوانات زیبا بگذرانند و درباره آن ها بیشتر بدانند.
اگر چه بسیاری از مردم باغ وحش را به عنوان زیستگاه های غیر طبیعی و قفس برای گونه های گرانقیمت جهان در نظر می گیرند، اما وضعیت باغ وحش ها از قرن گذشته تا کنکون بسیار تغییر کرده است.
امروز باغ وحش ها از حیوانات مراقبت می کنند، از انقراضشان جلوگیری می کنند، زندگی آنان را طولانی تر می کنند و رفاه مناسبی را برایشان فراهم می کند.
در ادامه مطلب به معرفی 5 تا از بهترین باغ وحش های اروپا خواهیم پرداخت که مسافران تورهای اروپایی می توانند در سفر خود از این باغ وحش ها دیدن کنند. با ما همراه باشید:

بهترین باغ وحش های اروپا

باغ وحش بازل در سوئیس قرار دارد این باغ وحش چندان با اسم و رسم نیست در عین حالیکه از بهترین های اروپا می باشد. تعداد مراجعین به این باغ وحش در سال دو میلیون نفر می باشد. در این باغ وحش به غذایی که حیوانات مصرف می کنند توجه خاصی می شود و روی رفتار حیوانات هم کار می شود. در این محل سعی شده است از حیواناتی که در معرض انقراض قرار دارند محافظت شود. طرح های توسعه برای این باغ وحش در حال اجرا است و بر اساس برنامه ریزی های انجام یافته سال 2019 بزرگترین باغ وحش های سوئیس خواهد شد.

باغ وحش ادینبرگ، اسکاتلند

این باغ وحش اولین جایی بود که پنگوئن های خانگی در آن پرورش یافتند و اولین جایی بود که از کوالاها و پانداهای غول پیکر مراقبت می کرد. باغ وحش به طور فعال در پرورش گونه های در معرض خطر مشارکت می کند و سراسر جهان را به مراقبت از گونه های در حال انقراض دعوت می کند. یکی دیگر مواردی که بر شهرت این باغ وحش افزوده است، محوطه شامپانزه ای است که توسط کارشناسی مانند جین گودال ارائه شده است. یکی دیگر از مواردی که بر شهرت این باغ وحش افزوده است، رژه معروف پنگوئن هاست که از پناهگاه خود خارج می شوند و با نگهبانان خود راه می روند.

 باغ وحش ادینبرگ، اسکاتلند

 قسمت عمده ای ای که نام این باغ وحش سر زبان ها افتاد به این علت بود که برای اولین بار پنگوئن خانگی در آن پرورش یافت و جزو اولین باغ وحش هایی بود که توانست از پانداهایی که اندام عظیمی داشتند مراقبت کند. همچنین این باغ وحش در زمینه مراقبت از حیواناتی که در معرض انقراض قرار دارند بسیار فعال و موفق بوده. رژه ای که پنگوئن ها از محل زندگی خود بیرون آمده و به همراه مراقبین خود مشغول قدم زدن می شوند هم از دیگر مسائلی است که این باغ وحش را سر زبان ها انداخته و نهایتا محوطه مخصوصی که برای شامپانزه ها در این باغ وحش در نظر گرفته شده هم بر معروفیت آن افزوده است.

پراگ، جمهوری چک

اینجا چهارمین باغ وحش جذاب جهان است و یکی از محبوب ترین ها به خصوص برای بازدیدکنندگان جوان محسوب می شود. هنگامی که مسافران به این مکان می روند، میبایست از قسمت «بخش را از دست ندهید» اطمینان حاصل کنند و خود را با جدول زمانی مهمترین اتفاقات در باغ وحش در طول روز هماهنگ کنند. بهترین غرفه این باغ وحش جزیره میمون ها است، جایی که مسافران می توانند حیوانات فوق العاده ای را در یک جنگل به سبک اندونزی ببینند. مسافرانی که با کودکان خود به باغ وحش می روند، می توانند آن ها را به قسمت باغ وحش کودکان این مکان ببرند و آن ها را به مزرعه های ساخته شده محلی این باغ وحش راهنمایی کنند تا از نزدیک با حیوانات اهلی مانند خوک ها، گوسفند، خرگوش، اسب ها، و غیره بازی کنند.

وین، اتریش

این باغ وکش یکی از قدیمی ترین باغ وحش ها می باشد. در طی همه این سال ها بخش های جدیدی در آن راه اندازی شده است مثل محلی برای آموزش و مراقبت از حیوانات. در عین حال زیبایی این باغ وحش فوق العاده است. در این باغ محل بود که یکی از اولین پانداها بصورت تلقیحی بوجود آمد. گونه های بسیار متنوعی از حیوانات در این باغ وحش زندگی می کنند پانداهای غول پیکر، گربه سانان، فیل و میمون ها.

 

منبع این مطلب از وب سایت پارمیداتور در این لینک می باشد با تغییرات جزئی که در آن داده شده است.

 

 

 

 

درباره ما

شرکت رامون با اسم تجاری Do Ramoon Ltd شرکتی کانادایی است که طبق قوانین فدرال کانادا به ثبت رسیده است. این شرکت در راستای ارائه خدمات بین المللی از جمله اخذ پذیرش از انواع مدارس، کالج ها، دانشگاه های معتبر سراسر دنیا مخصوصا کانادا، مشاوره برای مهاجرت به کانادا، اروپا، ترکیه، اخذ ویزاهای موقت (توریستی، تحصیلی و غیره) و بورسیه های تحصیلی فعالیت دارد. 

ادمین تلگرام رامون         RamoonSupport@

 

                     

Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Please write a subject for your message.

Please let us know your message.


Refresh Invalid Input

عدد نمایش داده شده را وارد کنید