مدارس دولتی، خصوصی و شبانه روزی در کانادا

 

مدارس دولتی، خصوصی و شبانه روزی در کانادا 

 

مدارس دولتی کانادا:


مدارس دولتی کشور کانادا برای افراد شهروند کانادا و دارندگان کارت اقامت دائم کاملا رایگان هستند و در عین حال برای دانش آموزان بین المللی دارای شهریه بالایی می باشند. برای اولین ثبت نام فرزند دلبندتان در این مدارس تست هایی گرفته میشود تا تعیین شود که فرزندتان باید از چه سطحی شروع کند و همچنین ممکن است دوره های تقویتی زبان انگلیسی یا فرانسوی برای وی گذاشته شود.

شهریه: 15-25 هزار دلار در سال

 

مدارس خصوصی کانادا:

اکثر این مدارس نیز از کیفیت بسیار بالایی بهره مند هستند و اغلب محصلینی در این مدارس ثبت نام میکنند که به از ابتدا به دنبال تخصص در رشته خاصی هستند.  

شهریه: 20-60 هزار دلار در سال

 

مدارس شبانه روزی در کانادا:

مدارس شبانه روزی اصولا به نحوی طراحی شدند که محصل در آنجا درس خوانده و همزمان اقامت کند. تقویت حس استقلال و مسئولیت پذیری در دانش آموزرا می توان بزرگترین مزیت اینگونه مدارس به شمار آورد. البته برخی از دانش آموزان در طی روز در آنجا حضور داشته و در پایان روز به منزل خود باز می گردند.

شهریه: 30 الی 60 هزار دلار در سال

                                        فرم ارزیابی رایگان                                              

برای کسب اطلاعات بیشتربا ما در تماس باشید

 

 

 

درباره ما

شرکت رامون با اسم تجاری Do Ramoon Ltd شرکتی کانادایی است که طبق قوانین فدرال کانادا به ثبت رسیده است. این شرکت در راستای ارائه خدمات بین المللی از جمله اخذ پذیرش از انواع مدارس، کالج ها، دانشگاه های معتبر سراسر دنیا مخصوصا کانادا، مشاوره برای مهاجرت به کانادا، اروپا، ترکیه، اخذ ویزاهای موقت (توریستی، تحصیلی و غیره) و بورسیه های تحصیلی فعالیت دارد. 

ادمین تلگرام رامون         RamoonSupport@

 

                     

Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Please write a subject for your message.

Please let us know your message.


Refresh Invalid Input

عدد نمایش داده شده را وارد کنید