اکسپرس انتری (Express Entry)

 

اکسپرس انتری (Express Entry)

از ابتدای سال 2015 برای مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا، روش اکسپرس انتری راه اندازی شده است. اکسپرس اینتری سیستم مهاجرت به کانادا را کاملا تغییر داد و پس از راه اندازی سیستم اکسپرس اینتری برای مهاجرت به کانادا، بسیار از متقاضیان که قبلا از روش معمول مهاجرت به کانادا از طریق نیروی متخصص فدرال اقدام میکردند پشت درهای بسته ماندند. در حال حاضر اداره مهاجرت کانادا هر ماه حداقل امتیاز فرد انتخاب شده جهت اخذ اقامت دائم کانادا را اعلام میکند. در صورتی که قصد اخذ اقامت دائم کانادا از طریق یکی از برنامه های اکسپرس انتری دارید، مجموعه رامون آماده ارائه خدمات به شما میباشد.

از طریق سیستم اکسپرس انتری، مهاجرین متقاضی مهاجرت به کانادا برای روش های مهاجرتی زیر انتخاب میشوند:

Federal Skilled Worker Program

Federal Skilled Trade Program

Canadian Experience Class

Provincial Nominee Program

 

 

اقدام از این روش دارای دو مرحله می باشد:

  • مرحله اول: تکمیل فرم مربوط به این برنامه

متقاضیان با تکمیل فرم های مربوطه علاقه مندی خود را برای اخذ اقامت دائم کانادا بیان میکنند. در حقیقت در این مرحله متقاضی expression of interest را به صورت آنلاین به اداره مهاجرت ارایه می کند. در این مرحله بر اساس سن و مدرک تحصیلی و سابقه کاری و مهارت زبانی متقاضیانی که واجد شرایط یکی از برنامه های مهاجرت اقتصادی باشند وارد یک pool شده و بر اساس امتیاز بندی جدید Comprehensive Ranking System امتیاز شماری می شوند. اگر متقاضی دارای پیشنهاد کاری معتبر از شرکت کانادایی و نباشد و هیچ کدام از استان ها هم متقاضی را انتخاب نکرده باشند متقاضی باید در بانک کاری کانادا Job Bank ثبت نام کند.

در این مرحله وارد کردن اطلاعات بسیار حساس بوده زیرا اطلاعات وارد شده مسئولیت آور بوده و ممکن است عدم وارد کردن صحیح اطلاعات گاها منجر شود که متقاضی تا سالها امکان اقدام برای مهاجرت به کانادا را نداشته باشد.

  • مرحله دوم: دعوت از متقاضی برای اقدام اخذ اقامت دائم کانادا

دولت کانادا و همچنین دولت استان های کانادا و کارفرما ها قادر به انتخاب مهاجرین از pool ذکر شده هستند. متقاضیانی که امتیاز بالایی دارند و هم چنین متقاضیانی که دارای پیشنهاد شغلی و یا انتخاب استانی می باشند برای اقدام در خصوص اقامت دائم کانادا از طریق یکی از روش های ذکر شده دعوت خواهند شد و متقاضی می بایست در ۶۰ روز درخواست آنلاین خود را برای اقامت دائم ثبت نماید. از این تاریخ اداره مهاجرت ظرف مدت ۶ ماه به درخواست پاسخ خواهد داد.

ولی در صورتیکه متقاضی پس از ۱۲ ماه دعوت به اقدام نشود باید بار دیگر اطلاعات خود را در سیستم یا همان pool وارد کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتربا ما در تماس باشید

 فرم ارزیابی رایگان

درباره ما

شرکت رامون با اسم تجاری Do Ramoon Ltd شرکتی کانادایی است که طبق قوانین فدرال کانادا به ثبت رسیده است. این شرکت در راستای ارائه خدمات بین المللی از جمله اخذ پذیرش از انواع مدارس، کالج ها، دانشگاه های معتبر سراسر دنیا مخصوصا کانادا، مشاوره برای مهاجرت به کانادا، اروپا، ترکیه، اخذ ویزاهای موقت (توریستی، تحصیلی و غیره) و بورسیه های تحصیلی فعالیت دارد. 

ادمین تلگرام رامون         RamoonSupport@

 

                     

Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Please write a subject for your message.

Please let us know your message.


Refresh Invalid Input

عدد نمایش داده شده را وارد کنید