اکسپرس انتری (Express Entry)

 

اکسپرس انتری (Express Entry)

از ابتدای سال 2015 برای مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا، روش اکسپرس انتری راه اندازی شده است. اکسپرس اینتری سیستم مهاجرت به کانادا را کاملا تغییر داد و پس از راه اندازی سیستم اکسپرس اینتری برای مهاجرت به کانادا، بسیار از متقاضیان که قبلا از روش معمول مهاجرت به کانادا از طریق نیروی متخصص فدرال اقدام میکردند پشت درهای بسته ماندند. در حال حاضر اداره مهاجرت کانادا هر ماه حداقل امتیاز فرد انتخاب شده جهت اخذ اقامت دائم کانادا را اعلام میکند. در صورتی که قصد اخذ اقامت دائم کانادا از طریق یکی از برنامه های اکسپرس انتری دارید، مجموعه رامون آماده ارائه خدمات به شما میباشد.

ویزای همراه والدین

 

ویزای همراه والدین

امکان همراهی والدین (به علت شانس اخذ ویزای همراه، توصیه اکید بر همراهی فقط یکی از والدین می کنیم) در حین تحصیل فرزند در مدارس کانادا از طریق اخذ ویزای مولتیپل – 5 ساله – توریستی وجود دارد. امکان تحصیل در دوره های بیش از 6 ماه در دانشگاه و کالج های کانادا و همچنین کار با این نوع ویزا برای والدین وجود ندارد. والدین می توانند از این فرصت استفاده کرده و فرصت خود برای اخذ اقامت دائم کانادابرای  خود و خانواده خود را افزایش بدهند. رایج ترین روش برای والدین، یادگیری زبان انگلیسی/فرانسوی در این مدت و سپس اخذ پذیرش و اشتغال به تحصیل در کالج یا دانشگاه است.

محل اقامت دانش آموزان در کانادا

محل اقامت دانش آموزان در کانادا

دانش آموزان بین المللی در کانادا برای اقامت می توانند در خوابگاه های مخصوص اقامت داشته باشند و یا می توانند از برنامه ای که خانواده های کانادا در کنار خود یک یا دو فرزند را نگه میدارند استفاده کرده و با پرداخت مبلغ مشخص به خانواده هایی که در این طرح شرکت میکنند در کنار آنها اقامت داشته باشد. به این برنامه اصطلاحا Homestay (هوم استی) می گویند. Homestay به معنای زندگی کردن با یک خانواده‌ی محلی در خارج از کشور است. یعنی به جای رفتن به مهمانسرا، خوابگاه و یا اجاره‌ یک اتاق یا یک خانه‌ شخصی، در منزل یک خانواده بومی ساکن شده و در طول مدت تحصیل خود در خارج برای مدت مشخصی همراه با آنها زندگی کنید.

مدارس دولتی، خصوصی و شبانه روزی در کانادا

 

مدارس دولتی، خصوصی و شبانه روزی در کانادا 

 

مدارس دولتی کانادا:


مدارس دولتی کشور کانادا برای افراد شهروند کانادا و دارندگان کارت اقامت دائم کاملا رایگان هستند و در عین حال برای دانش آموزان بین المللی دارای شهریه بالایی می باشند. برای اولین ثبت نام فرزند دلبندتان در این مدارس تست هایی گرفته میشود تا تعیین شود که فرزندتان باید از چه سطحی شروع کند و همچنین ممکن است دوره های تقویتی زبان انگلیسی یا فرانسوی برای وی گذاشته شود.

سیستم آموزشی مدارس کانادا

سیستم آموزشی مدارس کانادا:

مدرسه در کانادا از ۵ الی ۶ سالگی شروع شده و از ابتدایی تا دیپلم ۱۲ سال طول می کشد. در استان کبک از ابتدایی تا دیپلم ۱۱ سال و 2 سال هم دوره پیش دانشگاهی به طول می انجامد. مدرسه ۵ روز در هفته بوده (روزهای تعطیل: شنبه و یکشنبه) و از اواخر آگوست تا اوایل ماه ژوين هر سال می باشد. از آنجا که کانادا کشور دو زبانه ای هست مدارس نیز به زبان های فرانسوی و انگللیسی در کل کانادا قابل دسترسی هستند. دانشجویان بین المللی از تحصیل در تمامی مقاطع از ابتدایی تا دبیرستان در مدارس کانادا می توانند بهره مند شوند. تحصیل در کانادا فرصت بینظیری برای اخذ مدرک معتبر تحصیلی و همچنین اخذ تجربه جدید و بین المللی می باشد.

درباره ما

شرکت رامون با اسم تجاری Do Ramoon Ltd شرکتی کانادایی است که طبق قوانین فدرال کانادا به ثبت رسیده است. این شرکت در راستای ارائه خدمات بین المللی از جمله اخذ پذیرش از انواع مدارس، کالج ها، دانشگاه های معتبر سراسر دنیا مخصوصا کانادا، مشاوره برای مهاجرت به کانادا، اروپا، ترکیه، اخذ ویزاهای موقت (توریستی، تحصیلی و غیره) و بورسیه های تحصیلی فعالیت دارد. 

ادمین تلگرام رامون         RamoonSupport@

 

                     

Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Please write a subject for your message.

Please let us know your message.


Refresh Invalid Input

عدد نمایش داده شده را وارد کنید