نیروی متخصص کبک (Quebec-selected Skilled Workers)

 

نیروی متخصص کبک (Quebec-selected Skilled Workers)

هر ساله اشخاص متعددی از سرتاسر دنیا جهت مهاجرت به استان کبک درخواست می دهند و اداره مهاجرت کانادا پس از بررسی پرونده ها در سیستم امتیاز بندی و پس از انجام مصاحبه، مجوز اقامت در کبک را صادر می نماید. این سیستم هر ساله تغییرات و محدودیت های جدیدی را تجربه می کند.

 

فرآیند مهاجرت به کبک شامل دو قسمت مجزا می باشد:

مرحله اول در سیستم مهاجرت به کبک:
گزینش Sélection
اداره مهاجرت کبک مدارک ارسالی متقاضی را طبق مقررات ایالت کبک بررسی می کند و پس از قبولی گواهی (CSQ (Cetificat de Sélection du Québec را صادر می نماید.

مرحله دوم در سیستم مهاجرت به کبک:
پذیرش Admission
قبولی در مرحله گزینش به معنی اخذ اقامت نمی باشد و می بایست سایر مراحل که شامل انجام آزمایشات پزشکی و چک امنیتی است نیز توسط دولت فدرال انجام گیرد تا پس از آن ویزای کانادا برای شخص متقاضی صادر گردد.

 

 

شرایط لازم برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامهء نیروی متخصص کبک:


متقاضی باید قصد اقامت و کار در یکی از استان های ایالت کبک را داشته باشد.
• دارای مدرک تحصیلی مورد تایید و واجد شرایط نیاز استان کبک باشید. یعنی در صورتی که رشته تحصیلی متقاضی در یکی از رشته های مورد نیاز قراردارد متقاضی می تواند شرایط دیگر این روش مهاجرتی را بررسی نمائد و در صورتیکه رشته متقاضی جزء رشته های مورد نیاز نباشد و درصورت به حد نصاب رسیدن امتیازات، وی می تواند اقدام نماید ولی پرونده وی در اولویت قرار نخواهد گرفت.
• دارای سابقه کاری باشد که بتواند در کبک وارد بازار کار شود. (حداقل 6 ماه)
• در صورتی که بیش از 5 سال از تاریخ اخذ مدرک تحصیلی گذشته باشد، داشتن یک سال سابقه کار مرتبط در پنج سال اخیر الزامی می باشد.
• در صورتی که متقاضی نیاز به کسب امتیاز از بخش زبان دارد، باید حداقل نمره B2 در یکی از آزمون های معتبر زبان فرانسوی داشته باشد.
• توانایی جهت ترکیب با جامعه کبک از جهت اجتماعی و مالی به نحوی که بتواند در رشته مورد نظر کار کند، وجود داشته باشد.
نکته: دانش زبان فرانسه در این روش بسیار حائز اهمیت می باشد. زبان فرانسه مجرای اصلی مراودات و ارتباطات مورد نیاز در جامعه کبک است. همچنین این زبان نشانه تعلق به این جامعه و فرهنگ خاص می باشد. به همین دلیل دولت کبک به منظور تسهیل یادگیری این زبان در بین مهاجرین و برای گذراندن دوره های آموزش زبان فرانسه، هم در داخل وهم در خارج کبک امکاناتی را فراهم نموده است.

 


برای کسب اطلاعات بیشتربا ما در تماس باشید

فرم ارزیابی رایگان

 

درباره ما

شرکت رامون با اسم تجاری Do Ramoon Ltd شرکتی کانادایی است که طبق قوانین فدرال کانادا به ثبت رسیده است. این شرکت در راستای ارائه خدمات بین المللی از جمله اخذ پذیرش از انواع مدارس، کالج ها، دانشگاه های معتبر سراسر دنیا مخصوصا کانادا، مشاوره برای مهاجرت به کانادا، اروپا، ترکیه، اخذ ویزاهای موقت (توریستی، تحصیلی و غیره) و بورسیه های تحصیلی فعالیت دارد. 

ادمین تلگرام رامون         RamoonSupport@

 

                     

Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Please write a subject for your message.

Please let us know your message.


Refresh Invalid Input

عدد نمایش داده شده را وارد کنید