تاریخ خبر: 16 خرداد 1398- منبع: آندیاسیر: موزه های کانادا فوق العاده مورد توجه هستند و مقصد بسیاری از گردشگارانی است که از کانادا بازدید می نمایند. در اینجا

نگاهی اجمالی به موزه های مهم کانادا خواهیم داشت:

 

موزه زیست کره، مونترال Montreal Biosphère

این موزه در واقع یک شاهکار معماری می باشد که مسائل مربوط به محیط زیست، آب و هوا را بصورتی ابتکاری و بسیار شاد در معرض دید بازدیدکننده ها قرار داده است. این موزه سعی می کند حساسیت بازدید کننده ها را نسبت به مسائل اقلیمی و تغییراتی که در آن بوجود آمده و خطرات ناشی از آن را بصورتی ابتکاری و جذاب برای بازدید کننده ها نمایش دهد. 

 

موزه علم و تکنولوژی کانادا، اتاوا

«موزه‌ی علم و تکنولوژی کانادا» (Canada Science and Technology Museum) در پایتخت این کشور، یعنی شهر اتاوا واقع شده و بزرگترین موزه‌ی مرتبط با این موضوع به شمار می‎رود. نمایشگاه‌های این موزه، درمورد گذشته، حال و آینده‌ی علم و پیشرفت تکنولوژی در کانادا متمرکز هستند. این موزه را به تازگی بازسازی کرده‌اند و 5 گالری اصلی را شامل می‌شود و فعالیت‌های هیجان‌انگیز آن، شبیه‌ سازی سفر به فضا، قطار، هواپیما، اتومبیل و موشک را در بر می‌گیرد.

people inside brown concrete building

 

موزه تاریخ تمدن کانادا، کبک

تمرکز این موزه بر تاریخ مردم بومی کانادا می باشد و سعی در جمع آوری آثار بر جای مانده از تاریخ کانادا می باشد. در این موزه قسمت های مجزایی برای کودکان، کارت پستال و تئاتر آی مکس وجود دارد. موقع بازدید از این موزه می توان در سالن گراند هال از پنجره های این سالن رودخانه ای اتاوا و پارلمان هیل را تماشا نمود که زیبایی کم نظیری در آن وجود دارد.

 

موزه رویال انتاریو، تورنتو

بسیاری از مردم، از «موزه‌ی رویال انتاریو» (Royal Ontario Museum) به عنوان یکی از بهترین و موزه‌های کانادا یاد می‌کنند که با نام «موزه‌ی سلطنتی انتاریو» نیز شناخته می‌شود و معماری جالبی دارد . این موزه در تورنتو واقع شده و آن را به هنر، فرهنگ جهان و تاریخ طبیعی اختصاص داده‌اند. حدود 40 گالری در موزه‌ی رویال انتاریو قرار گرفته که بیش از 6 میلیون آثار مختلف از جمله شهاب سنگ، کانی‌ها و مجموعه‌ی دایناسورها را دربرمی‌گیرد. تورها و کارگاه‌های متنوعی در این موزه برگزار می‌شود و بخشی وجود دارد که بازدیدکنندگان می‌توانند با زیر و رو کردن آن، دنبال استخوان دایناسورها بگردند.

 

موزه پلیس، ونکوور

در این موزه می توانید به تاریخ و اطلاعات قوانین تصویب شده برای ونکوور در بریتیش کلمبیا برای کنترل جنایت دسترسی پیدا کنید همچنانکه گشت و گذار در این موزه اطلاعات بسیاری راجع به تاریخ جنایت و جرم در این شهر به شما خواهد داد. موضوع جالب این موزه آن هست که ساختمان آن زمانی ساختمان پزشکی قانونی بوده و در این ساختمان سردخانه، وسایل کالبد شکافی وجود داشته است. در واقع این موزه، یک موزه پلیس است که در آمریکای شمالی قدیمی ترین موزه پلیس به شمار می رود. در این موزه همچنین با تاریخ دیگر نوع جرم ها مثل جعل پول و دزدی های عمده در تاریخ ونکوور آشنا خواهید شد.

 

منبع این خبر از سایت آندیاسیر در این لینک می باشد

درباره ما

شرکت رامون با اسم تجاری Do Ramoon Ltd شرکتی کانادایی است که طبق قوانین فدرال کانادا به ثبت رسیده است. این شرکت در راستای ارائه خدمات بین المللی از جمله اخذ پذیرش از انواع مدارس، کالج ها، دانشگاه های معتبر سراسر دنیا مخصوصا کانادا، مشاوره برای مهاجرت به کانادا، اروپا، ترکیه، اخذ ویزاهای موقت (توریستی، تحصیلی و غیره) و بورسیه های تحصیلی فعالیت دارد. 

ادمین تلگرام رامون         RamoonSupport@

 

                     

Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Please write a subject for your message.

Please let us know your message.


Refresh Invalid Input

عدد نمایش داده شده را وارد کنید