تاریخ: 1398 -  منبع: وب سایت لحظه آخری: شاید ندانید کانادا با وجود اینکه طولانی ترین نوار ساحلی دنیا را دارد ولی اکثر سواحل زیبای آن در کنار دریاچه 

واقع شده اند. در تابستان سواحل شنی کانادا مملو از جمعیت است چون محلی ها می دانند که هوای سرد زمستان در راه است. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین و منحصربفرد ترین سواحل کانادا بپردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

ساحل لانگ بیچ کانادا

لانگ بیچ اولین ساحل در فهرست بهترین سواحل کانادا است. ساحل لانگ بیچ در پسفیک ریم نشنال پارک و در کنار بهترین شهر موج سواری در آمریکای شمالی یعنی توفینو (Tofino) واقع شده است. لانگ بیچ چون یک ساحل ایده آل برای موج سواری است یک ساحل شناخته شده در کانادا است. لانگ بیچ در واقع بزرگترین و طولانی ترین ساحل در ونکوور محسوب می شود. لانگ بیچ همچنین یک مکان مناسب برای تماشای حیات وحش در داخل و خارج از آب است. این ساحل همچنین جای خوبی برای تماشای نهنگ هایی است که در نزدیکی ساحل شنا می کنند و همینطور خرس ها و گرگ هایی است که در پارک ملی زندگی می کنند.

person swimming on beach during daytime

ساحل کریستال کِرِسِنت بیچ کانادا

ساحل بعدی که در کانادا مورد توجه می باشد ساحل Crystal Crescent Beach می باشد که برای شن های سفیدی که دارد و آب صاف و برنگ فیروزه ای محبوبیت یافته است. این ساحل در Nova Sctotia قرار دارد در فاصله کمتر از یک ساعتی هالیفاکس. در نوآ اسکوشیا پارک معروفی است بنام پارک ایالتی که سه تا ساحل در آن قرار دارد که معروف می باشند به ساحل اول، ساحل دوم و ساحل سوم. سواحل اول و دوم راه ارتباطی اشان با استفاده از یک گذرگاه چوبی است و با استفاده از این گذرگاه می توان از ساحلی به ساحلی دیگر راه پیدا کرد.

ساحل کریستال کِرِسِنت بیچ کانادا

ساحل بعدی که بررسی می شود معروف است به Sugar Beach که کمی باور پذیر بنظر نمی رسد که یک ساحل مصنوعی در تورنتو قرار داشته باشد. قبلا این منطقه یک پارکینگ بوده که بعدا تبدیل شده به یک ساحل در دریاچه اونتاریو. در این ساحل تعداد زیادی چترهای صورتی قرار دارد برای استفاده مردم محلی و توریست ها. این ساحل در تابستان ها محل مناسبی می باشد برای پخش فیلم برای بازدید کننده ها و گروه های کنسرت، در این محل مردم جمع می شوند و از برنامه های آن لذت ببرند.

pink canopy umbrellas in beach

 

ساحل مانیتو بیچ کانادا

ساحل Manitou Beach از سواحل بسیار خاص کانادا می باشد. غلظت نمک در آب آن بسیار بالا می باشد و آب بسمت بیرون جریان ندارد، این ساحل در ایالت Saskatchewan قرار دارد. عمق آب بسیار پایین است، شایعه می باشد که این آب مثل بعضی از آب گرم های طبیعی ایران خواص شفا دهنده دارد چون دارای پتاسیم، آهن، منیزیم و گوگرد می باشد که بر طبق گفته ها برای بدن درد و کاهش اضطراب بسیار مساعد می باشد.

 

پایان قسمت اول از مطلب بهترین سواحل کانادا را بیشتر بشناسید!

منبع این مطلب از سایت لحظه آخری در این لینک می باشد با تغییرات جزئی که در آن داده شده

 

 

 

درباره ما

شرکت رامون با اسم تجاری Do Ramoon Ltd شرکتی کانادایی است که طبق قوانین فدرال کانادا به ثبت رسیده است. این شرکت در راستای ارائه خدمات بین المللی از جمله اخذ پذیرش از انواع مدارس، کالج ها، دانشگاه های معتبر سراسر دنیا مخصوصا کانادا، مشاوره برای مهاجرت به کانادا، اروپا، ترکیه، اخذ ویزاهای موقت (توریستی، تحصیلی و غیره) و بورسیه های تحصیلی فعالیت دارد. 

ادمین تلگرام رامون         RamoonSupport@

 

                     

Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Please write a subject for your message.

Please let us know your message.


Refresh Invalid Input

عدد نمایش داده شده را وارد کنید