تاریخ: 4 مرداد 1398- منبع: وب سایت آتش: ماکسیم برنیر رهبر حزب مردم کانادا در می سی ساکا در اونتاریو سخنرانی داشته و اعلام نموده که اگر در انتخابات

پیش روی رای لازمه را داشته باشد و قدرت بگیرد، در قسمت هایی از مرز کانادا و آمریکا بخصوص در استان کبک که با ایالت نیویورک هم مرز می باشد، دیوار خواهد کشید، ادعاهایی است که از این مرز مهاجران بصورتی غیرقانونی وارد کانادا می شوند. 

این ادعای جناب ماکسیم برنیر یادآور جنجال بزرگی است که دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا راه انداخت و هنوز این جنجال ادامه دارد و البته ترامپ با این سیاست توانست آراء بسیاری برای خود بخرد.

از طرف دیگر ماکسیم می گوید که اگر بتواند قدرت را در انتخابات پیش روی بدست آورد، تعداد مهاجرین را به یکصد هزار الی یکصد و پنجاه هزار نفر کاهش خواهد داد. این تعداد کم مهاجرین دهها سال است که دیده نشده و رقمی بسیار تکان دهنده می باشد. البته لازم به گفتن نیست که جناب ماکسیم برنیر که دو سال پیش از حزب محافظه کار فاصله گرفته و جدا شد، همانموقع روی رقم دویست و پنجاه هزار نفر مهاجر در سال تاکید کرده بود. با جدا شدن برنیر از حزب قبلی، حزب مردم تاسیس شد.

ماکسیم برنیر می گوید تعداد و نحوه مهاجرت به کانادا کشور را نابود خواهد کرد، این اتهام بزرگ ترودو و حزب لیبرال را هدف قرار داده. او می گوید اگر حمایت از مهاجرین در همین سطح ادامه داشته باشد، دیر یا زود منجر به تنش های اجتماعی خواهد شد و باید از این مسئله جلوگیری کرد.

از دید حزب مردم که رهبری آن در دست برنیر می باشد نوع مهاجرینی که به کانادا وارد می شوند باید بصورتی باشد که مهارت های آنها در بازار کار کانادا مورد نیاز بوده و استقبال بالایی از مهاجرین اقتصادی، افرادی که با خود پول می توانند وارد کشور کنند وجود داشته باشد. این حزب از کاهش مهاجرین به کانادا حمایت می نماید.

حزب مردم با همه این ادعاها فعلا تنها یک نماینده در پارلمان دارد ولی ممکن است این تنها شروع داستان باشد و بزودی حزب مردم به قدرتی بزرگ در صحنه سیاسی کانادا تبدیل شود.

 

منبع این خبر از وب سایت آتش در این لینک می باشد با تغییرات جزئی که در آن داده شده است.

 

درباره ما

شرکت رامون با اسم تجاری Do Ramoon Ltd شرکتی کانادایی است که طبق قوانین فدرال کانادا به ثبت رسیده است. این شرکت در راستای ارائه خدمات بین المللی از جمله اخذ پذیرش از انواع مدارس، کالج ها، دانشگاه های معتبر سراسر دنیا مخصوصا کانادا، مشاوره برای مهاجرت به کانادا، اروپا، ترکیه، اخذ ویزاهای موقت (توریستی، تحصیلی و غیره) و بورسیه های تحصیلی فعالیت دارد. 

ادمین تلگرام رامون         RamoonSupport@

 

                     

Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Please write a subject for your message.

Please let us know your message.


Refresh Invalid Input

عدد نمایش داده شده را وارد کنید