تاریخ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ -  منبع: وب سایت ایران موندیال: بر اساس تجزیه و تحلیل داخلی دولت فدرال، سهم مهاجران جدیدی که به تازگی به سن اشتغال رسیده اند

و مشغول به کار شده اند، در سال گذشته به بالاترین حد خود رسیده است، هر چند که کانادا درب های خود را بیش از پیش به روی تازه واردان گشوده است.

طبق این سند که برای وزیر دارایی، Bill Morneau تهیه شده است، این افزایش احتمالا به واسطه تلاش های زیاد برای ایجاد اشتغال در کشور به وجود آمده و باعث شده شرکت ها اکثرا از میان افرادی که معمولا در حاشیه نیروی کار هستند، اقدام به استخدام نمایند. مهاجرانی که کمتر از پنج سال پیش وارد کانادا شده اند، در این گروه قرار می گیرند.

در این گزارش روی کیفیت کار مهاجرین تاکید شده که در سالیان اخیر کارآیی مهاجرین در محیط کار بسیار بهتر شده. 

این سند می گوید مابین سنین مهاجرین 25 الی 54 ساله که در عرض پنج سال گذشته وارد کانادا شده اند، نرخ اشتغال 71 درصد می باشد که جهشی قابل توجه نسبت به سالیان گذشته می باشد.

همین روند مثبت مابین مهاجرینی که در پنج الی ده سال گذشته به کانادا مهاجرت کرده اند شاهد هستیم.

مهاجرانی که تحصیلات دانشگاهی دارند در پانزده سال پیش نرخ اشتعال به کارشان 75 درصد بوده که در سال 2018 این رقم به 80 درصد افزایش پیدا نموده.

کانادا در سال های اخیر از مهاجران بیشتری استقبال کرده است و دولت قصد دارد این مهاجران را بیشتر کند. این کشور قصد دارد تعداد مهاجران را به 331 هزار نفر در سال جاری، 341 هزار نفر در سال 2020 و 350 هزار نفر در سال 2021 افزایش دهد. این ارقام در زمان گسترش بحث های عمومی در مورد برخی از جنبه های مهاجرت، رو به افزایش بوده است که این مساله می تواند در انتخابات فدرال ماه اکتبر به مشکل تبدیل شود.

یک گروه لابی از نمایندگان مدیران اجرایی بزرگ ترین شرکت های کانادا، از احزاب سیاسی خواسته است تا از تشدید نگرانی های عمومی در مورد مهاجرت در طول مبارزات انتخاباتی اجتناب کنند.

تجار موفق می گویند که وضعیت اقتصادی هم اکنون در بازار به سمت موفقیت بیشتر مهاجرین چرخیده است. کانادا می خواهد مجاجرینی داشته باشد که وارد بازار کار شوند و مالیات پرداخت نمایند، این مالیات در بیمه و سایر سرویس هایی که عامه مردم نیاز دارند استفاده می شود.

وزارت دارایی در این گزارش اعلام نموده که برخلاف بسیاری از کشورها که مهاجرین را بعنوان یک فاجعه می بینند، در کانادا کارایی مهاجرین مثبت می باشد و دیدگاه ها نیز به سوی مهاجرین به همین صورت است.

وقتی مهاجرین وارد بازار کار می شوند، قدرت خرید آنها افزایش پیدا می کند. این افزایش خرید به رشد اقتصادی کشور کمک شایانی می نماید.

 

منبع این مطلب سایت ویزاموندیال می باشد در این لینک که همراه بعضی ادیت ها در سایت مجموعه رامون منتشر گردید.

درباره ما

شرکت رامون با اسم تجاری Do Ramoon Ltd شرکتی کانادایی است که طبق قوانین فدرال کانادا به ثبت رسیده است. این شرکت در راستای ارائه خدمات بین المللی از جمله اخذ پذیرش از انواع مدارس، کالج ها، دانشگاه های معتبر سراسر دنیا مخصوصا کانادا، مشاوره برای مهاجرت به کانادا، اروپا، ترکیه، اخذ ویزاهای موقت (توریستی، تحصیلی و غیره) و بورسیه های تحصیلی فعالیت دارد. 

ادمین تلگرام رامون         RamoonSupport@

 

                     

Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Please write a subject for your message.

Please let us know your message.


Refresh Invalid Input

عدد نمایش داده شده را وارد کنید