تاریخ: 10 تیر ماه 1398 -  منبع: وب سایتایرونیا: با استناد به یک نظرسنجی جدید، دو سوم از بومی‌ها حس می‌کنند دولت فدرال به جوامع و هویت آن‌ها احترام

نمی‌گذارد. 

در این نظرسنجی 67 درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند حس نمی‌کنند دولت به جامعه و هویت آن‌ها احترام می‌گذارد و 66 درصد گفتند حس نمی‌کنند بخشی قابل احترام از کانادا هستند. این نظرسنجی به این نتیجه رسید که کمتر از 2 نفر از هر 10 فرد بومی باور دارند نخست‌وزیر جاستین ترودو باید در پاییز دوباره انتخاب شود.

هیدین کینگ مدیر اجرایی انستیتو یلوهد که یک مرکز تحقیقاتی تحت هدایت بومی‌ها واقع در دانشگاه رایرسون است می‌گوید کمبود اطمینان نسبت به دولت لیبرال فعلی تعجب‌برانگیز نیست.

او گفت: «ما دولتی داریم که بر پایه روابط ملت‌به‌ملت و مصالحه کمپین کرده و طی گذر چهار سال فقط شاهد شکسته شدن قول‌ها بوده‌ایم که این مسئله ناامیدی مردم را در بر داشته است.»

بر اساس نظرسنجی بعمل آمده بومی ها خواسته های خود را اعلام می دارند که می بایددر رابطه با دخترانی از بومی ها که گم شده و به قتل رسیده اند تحقیق شود، وضعیت مناطق بومی لازم است رسیدگی شده و بهبود یابد، ایجاد مناطق/کلاس هایی برای بومیان تا بتوانند در آن آموزش دیده و برای شروع کاری آماده شوند و ایجاد فرصت های اقتصادی مناسب برای بومی ها است. 

این نظرسنجی مشخص می کند که چهل و یک درصد این بومی ها ادعا می کنند هرگز مورد توجه دولت نبوده اند. تنها بیست درصد بومیانی که در نظرسنجی شرکت داشته اند اعلام داشته اند که دولت در زمینه زنان و دخترانی که گم شده و به قتل رسیده اند عملکرد مناسبی داشته و همین درصد هم اعلام نموده اند که دولت احترام لازمه به فرهنگ آنها نشان می دهد. در عین حال نود درصد افراد شرکت کننده در نظرسنجی اعلام نموده اند که باید برای بومی های کانادا رسیدگی‎ها موثرتر و بیشتر باشد.

در عین حال جناب کینگ این نظرسنجی را دقیق نمی داند و اعلام می دارد که این نظرسنجی تنوع گروه‌های فرست نیشنز، متیس و اینوئیت را به نمایش نمی‌گذارد. از آنجایی که نود و چهار درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی اعلام داشته اند که شرکت در انتخابات بسیار مهم است و باید شرکت کرد و پنجاه و هشت درصد هم در انتخابات مختلفی شرکت می کنند کینگ این نظرسنجی را کامل نمی داند.

 

منبع این مطلب و عکس استفاده شده در آن از سایت ایرونیا می باشد در این لینک با تغییرات جزئی که در آن داده شده است.

 

درباره ما

شرکت رامون با اسم تجاری Do Ramoon Ltd شرکتی کانادایی است که طبق قوانین فدرال کانادا به ثبت رسیده است. این شرکت در راستای ارائه خدمات بین المللی از جمله اخذ پذیرش از انواع مدارس، کالج ها، دانشگاه های معتبر سراسر دنیا مخصوصا کانادا، مشاوره برای مهاجرت به کانادا، اروپا، ترکیه، اخذ ویزاهای موقت (توریستی، تحصیلی و غیره) و بورسیه های تحصیلی فعالیت دارد. 

ادمین تلگرام رامون         RamoonSupport@

 

                     

Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Please write a subject for your message.

Please let us know your message.


Refresh Invalid Input

عدد نمایش داده شده را وارد کنید