تاریخ: 1398 -  منبع: وب سایت هدهد: در رتبه بندی اخیر میزان شادی در دنیا کشور کانادا در رتبه ششم شادترین کشورهاست اما سئوال اینجاست که در بین

استان های کانادا استان کبک در چه رتبه ی قرار دارد؟

بر اساس یافته های دکتر کریستفور بارینگتون-لی (Christopher Barrington-Leigh) استاد اقتصاد دانشگاه مک گیل مونترال؛ آنچه که در این نظر سنجی جالب توجه است پیشرفت قابل توجه ایالت کبک است چرا که پیش از این کبک در جایگاه پایین تری از لحاظ شادی نسبت به کانادا قرارداشت.

مطابق گفته های این استاد دانشگاه این رتبه، نخست بررسی میزان شاد بودن تمام بخش های جامعه اعم از مردان، زنان، سالمندان، ثروتمندان، فقیران، شهرنشینان، روستانشینان و بالاخره فرانسوی زبانان و غیرفرانسوی زبانان بدست آمده است.

در عین حال در رتبه بندی که برای شهرهای شاد در کانادا انجام پذیرفته، شهر فرانسوی زبان کبک شاترین شهرهای کانادا بوده.

این شادی در سطح کبک چندین دلیل دارد، اول آنکه بالا بودن استاندارد زندگی مردم و بهداشت عمومی با کیفیت خوب در میان مردمان آن می باشد. از طرف دیگر و نکته مهم اختلاف طبقاتی در میان مردم کبک چندان بالا نیست. همچنین در میان کشورهای توسعه یافته این منطقه از کانادا دارای میزان تولید سرانه ناخالص داخلی بسیار مناسبی است.

کارشناسان اعتقاد دارند اخذ سرمایه از کسانیکه درآمد بالایی دارند و پخش این درآمدها در میان عموم مردم با استفاده از روش های مختلف توانسته توازن را در این منطقه حفظ نموده و میزان شادی را در میان همگان بالا ببرد.

طبق آمار منتشر شده استان های بریتیش کلمبیا و مانیتوبا به ترتیب در رتبه های دوم و سوم شادترین ها در کانادا قرار دارند و استان انتاریو رتبه ای بهتر از چهارم را کسب نکرده است!

منبع این مطلب و عکس استفاده شده در آن از سایت هدهد می باشد در این لینک با تغییرات جزئی که در آن داده شده

درباره ما

شرکت رامون با اسم تجاری Do Ramoon Ltd شرکتی کانادایی است که طبق قوانین فدرال کانادا به ثبت رسیده است. این شرکت در راستای ارائه خدمات بین المللی از جمله اخذ پذیرش از انواع مدارس، کالج ها، دانشگاه های معتبر سراسر دنیا مخصوصا کانادا، مشاوره برای مهاجرت به کانادا، اروپا، ترکیه، اخذ ویزاهای موقت (توریستی، تحصیلی و غیره) و بورسیه های تحصیلی فعالیت دارد. 

ادمین تلگرام رامون         RamoonSupport@

 

                     

Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Please write a subject for your message.

Please let us know your message.


Refresh Invalid Input

عدد نمایش داده شده را وارد کنید