تاریخ خبر: 25 اردی بهشت 1398- منبع: سایت ایرانیان کانادا- تورنتو نخستین شهر میزبان Doors Open در شمال امریکا است. آخرین هفته ماه می درهای ساختمان

و بناهای های معماری، تاریخی، فرهنگی و اجتماعی باز می شوند و بازدیدکنندگان می توانند با افرادی دیدار داشته باشند که معماری این شهر را انجام داده اند. لازم به ذکر است بازدید برای عموم رایگان است.

بزرگترین Doors Open کانادا یکی از سه رویداد بزرگ Doors Open در جهان است. این رویداد سالانه در تورنتو رایگان است که در آخر هفته پایان ماه می برگزار می شود.

همچنین فرصتی به علاقمندان و بازدیدکنندگان می دهد تا از طریق این درها ساختمان های عظیم الجثه شهر را ببینند که معمولا دیدن آنها به طور طبیعی برای مردم مقدور نیست.

در این رویداد می توانید از بیش از 150 بنای تاریخی از جمله سینمای تاریخی، استودیوهای فیلم و تلویزیون، خانه هایی با نمایش سه بعدی، استودیو رسانه های دیجیتال، مراکز هنری و ساختمان ها و بناهای معروف که از نظر معماری، تاریخ، فرهنگ و اجتماعی سرآمد هستند بازدید نمایید.

خبر مهم این است که با اجرای حدود 1400 فیلم و محصولات رسانه دیجیتال که هر ساله در این شهر برگزار می شود، تورنتو در آمریکای شمالی سومین مرکز بزرگ اجرای فیلم روی صحنه شناخته شد.
 

منبع خبر: سایت ایرانیان کانادا در این لینک

درباره ما

شرکت رامون با اسم تجاری Do Ramoon Ltd شرکتی کانادایی است که طبق قوانین فدرال کانادا به ثبت رسیده است. این شرکت در راستای ارائه خدمات بین المللی از جمله اخذ پذیرش از انواع مدارس، کالج ها، دانشگاه های معتبر سراسر دنیا مخصوصا کانادا، مشاوره برای مهاجرت به کانادا، اروپا، ترکیه، اخذ ویزاهای موقت (توریستی، تحصیلی و غیره) و بورسیه های تحصیلی فعالیت دارد. 

ادمین تلگرام رامون         RamoonSupport@

 

                     

Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Please write a subject for your message.

Please let us know your message.


Refresh Invalid Input

عدد نمایش داده شده را وارد کنید