تاریخ: 17 دی 1397 منبع: وب سایت مهاجرین کانادا: منیتوبا یک مقصد عالی برای مهاجرت کانادا است؛ زیرا استان به شما فرصت های شغلی فراوان، زیبایی های

متنوع و طبیعی، شهر های سالم و دوستانه، خدمات بهداشتی و درمانی رایگان و مدارس ارائه می دهد که کیفیت آموزش را تضمین می کنند.

وینیپگ مرکز این استان است، با اینکه این شهر تعدادی از ماه های سال فوق العاده سرد است اما جریان زندگی در این شهر هرگز متوقف نمی شود. این شهر و استان دارای دریاچه ها، رودخانه ها و جنگل های بسیار می باشد. می توانید در این استان مشغول ماهیگیری و قایق سواری بشوید.

 

نشانه چوبی در مورد جشنواره وینیپگ

موزه کانادایی برای حقوق بشر
کانادا به عنوان یک کشور چند ملیتی، چند فرهنگی به دلیل موفقیت جذب مهاجرین برای مهاجرت به کانادا، مسائل حقوق بشر را بسیار جدی می گیرد. موزه حقوق بشر کانادا مجهز به موزه فکری و الهام بخش است که مسائل مربوط به حقوق بشر را مطرح می کند و این ایده که هر فرد توانایی مثبت بر تغییرات اجتماعی دارد. این مفهوم حقوق بشر را با نمایشگرها و ویدیوهای تعاملی معرفی می کند.

موزه به بررسی دیدگاههای نخستین ملت ها و مردم اینویت می پردازد که به همبستگی همه و هماهنگی با یکدیگر اعتقاد دارند و توجه تاریخی و حقوق بشری به تاریخ حقوق بشر در کانادا را مورد توجه قرار می دهند.

اگر شما یک مهاجر تازه هستید یا فقط از کانادا دیدن می کنید، آن را نقطه ای برای بازدید از موزه کانادایی برای حقوق بشر قرار دهید.

۵ چیز جالب برای انجام در وینیپگ

پایتخت مانیتوبا، کانادا، وینیپگ یک شهر سبز است که به پارک های زیبا، آثار تاریخی، جاذبه های تاریخی و موزه های بزرگ می پردازد. بهترین چیزهایی که در وینیپگ با بچه ها انجام می شود عبارتند از: موزه مانیتوبا، موزه سلطنتی هالیوود غربی کانادا، پارک تفریحی خانواده Tinkertown، باغ وحش پارک آسینیبوئین و نعناع سلطنتی کانادا.

دیدن باغ وحش Assiniboine

باغ وحش وینی پگ بیش از دویست توع از حیوانات را نگهداری می کند، ولی بیشتر تمرکز روی حیواناتی است که در آمریکای شمالی زندگی می کنند همانند خرس قطبی. این حیوانات در محوطه ای وسیع و متحرک زندگی می کنند. در این محل ببر، نمایشگاهی از پروانه ها و گوسفند آمریکایی را هم می توانید مشاهده کنید.

 

پارک تفریحی خانواده Tinkertown

در این پارک زیبا وسایل حمل و نقل با طرح قدیم هست مثل قطار کوچک و اتومبیل که با آن خانواده ها به اطراف پارک می توانند بروند. همچنین این پارک یک چرخ و فلک دیدنی هم دارد.

تور مؤسسه قانونی مانیتوبا

ساختمانی که دولت در آن جلسه برگزار می کند یک ساختمان یکصد ساله است، ساختمانی غول پیکر بنام ساختمان قانونی منیتوبا. تورهایی وجود دارد که شما را در داخل این ساختمان می گرداند و هر قسمتی را توضیح می دهد. 

 

منبع این مطلب از سایت مهاجران کانادا در این لینک می باشد با تغییرات جزئی که در آن داده شده است.

 

 

درباره ما

شرکت رامون با اسم تجاری Do Ramoon Ltd شرکتی کانادایی است که طبق قوانین فدرال کانادا به ثبت رسیده است. این شرکت در راستای ارائه خدمات بین المللی از جمله اخذ پذیرش از انواع مدارس، کالج ها، دانشگاه های معتبر سراسر دنیا مخصوصا کانادا، مشاوره برای مهاجرت به کانادا، اروپا، ترکیه، اخذ ویزاهای موقت (توریستی، تحصیلی و غیره) و بورسیه های تحصیلی فعالیت دارد. 

ادمین تلگرام رامون         RamoonSupport@

 

                     

Please let us know your name.

Please let us know your email address.

Please write a subject for your message.

Please let us know your message.


Refresh Invalid Input

عدد نمایش داده شده را وارد کنید